Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Dostępność produktów

 

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

 

Forma płatności 

 

Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

Płatność przy odbiorze - najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.

Warunkiem wydania lub wysłania  towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

Na wpłatę za zakupiony towar czekamy do 7 dni od daty zakupu. Po upływie tego terminu i braku informacji od kupującego, rozpoczynamy czynności anulowania sprzedaży. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu 7 dni, prosimy niezwłocznie nas o tym poinformować, ominiemy dzięki temu nieprzyjemności. 

» formy płatności 

 

Termin realizacji zamówienia

 

1. Termin realizacji to 21 dni robocze lub 7 dni roboczych w momencie gdy klient dokupi przesyłkę ekspresową.

-czas realizacji dla przesyłek po płatności przelewem liczony jest od momentu zaksięgowania należności (cena przedmiotu + koszt transportu) oraz po kompletnym wypełnieniu formularza dostawy ( kolor, adres oraz forma płatności )

- w przypadku przesyłek z formą płatności "za pobraniem" czas realizacji liczony jest od dnia następnego po rejestracji zamówienia oraz po kompletnym wypełnieniu formularza dostawy ( kolor, adres oraz forma płatności ).

W przypadku odbioru osobistego należy uzgodnić datę odbioru towaru.

 

 

Wysyłka i dostawa towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) ,własnym transportem lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Koszty dostawy kurierem zawsze widoczne są w koszyku - system nalicza koszty dostawy.  W przypadku zakupu jednorazowo większej ilości przedmiotów  prosimy o zapytanie, bądź kontakt telefoniczny przed zakupem w celu indywidualnej wyceny kosztów transportu.

5. Odbierając towar Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy dostarczony został właściwy towar (uszkodzenia opakowania - kartonu , widoczne uszkodzenia elementów powstałe na skutek uszkodzenia podczas transportu. W przypadku uszkodzenia w transporcie konieczne jest spisanie przez pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji" i zaznaczenie na protokole gdy opakowanie posiada jakiekolwiek ślady zniszczenia (zadrapania, przerwania , pęknięcia) informacji że opakowanie było uszkodzone.

6. W przypadku nie odebrania mebli przez klienta w podanym przez nas terminie, koszt transportu pokrywa kupujący.

7.  W przypadku braku odbioru awizowanego towaru – ponowna dostawa zostaje dokonana po opłaceniu przez Klienta wynikających stąd kosztów. W razie nie opłacenia w/w kosztów w terminie 3 dni od wezwania Klienta e-mailem na adres z którego przyszło zamówienie – transakcja zostaje anulowana, a Klient zostanie obciążony kosztami dostawy i odbioru towaru.

8. Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania.

9. Meble dostarczamy w godzinach od 6.00-24.00

10. Termin dostawy ustala sprzedający.

» koszt dostawy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl